Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Nils-Åke & Birgitta Hansson - 24 januari 2012 19:09

Så är det!

Idag fick jag en säck med apelsiner som plockades på förmiddagen. Så färskare kan man inte få. Vi äter mycket frukt nu i vinter. Birgitta köpte en press på IKEA ”ja hand press” så det blir också juice citroner och apelsin blandat. Provade i dag att blanda dessa frukter smakade bra.

Nu hoppas jag att det blir bra i morgon. Är tröt på vägen in till Murcia mycket roliga är det att vi kommer vidare. Var det nu blir men en liten runda till innan vi vänder hem blir det. Fick adress till en familj som är vän med Gisela som vi kommer nog hälsa på när vi kör mot Cartagena.

Men först stannar vi nog ett tag här i Citronlunden och kopplar av får tvätta lite också. Lilla My har varit dålig också fick gå ut kl 2:20 inatt. My är duktig att säga till när hon vill ut och det får man vara tacksam för. Hon har varit så lugn magen har krånglat hoppas hon bättrar sig också. Idag har jag försökt att promenerat med henne i flera omgångar. Och inget annat än den vanliga maten.  

Hade kameran med och fotade de har kommit igång med vårbruket såg jag.

 


             

                                                

        

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Välkommen att skriva

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Statistik


Skapa flashcards